Co jsme zažil/a na nové škole - prima B

24.10.2013 12:41

Co jsem zažil v nové škole…

Nastoupil jsem na Matiční gymnázium v Ostravě. Moc se mi tu líbí, a to asi proto, že tato škola dává vše do svých studentů a do oprav budovy. Také mě zaujalo, kolik lidí na tuto školu chodí a kolik zajímavých kroužků tady je. Zaujalo mě také, kolik známých osobností na MGO studovalo.

Dobrou stránkou této školy jsou učitelé a ostatní školní zaměstnanci, protože jsou všichni moc milí a laskaví. Jedna z nevýhod je stravování, protože jídelna je moc malá, a proto se musí jíst rychle. Další nevýhodou je, že když se o přestávce má třída někam přemístit, tak tu panuje strašný zmatek. Ale na druhou stranu je to dobře, alespoň se pořádně projdeme.

Abych to shrnul, je to tu super. Drtivá většina učeben je zbrusu nová a na chodbách jsou obrazy a na nástěnkách všelijaké zajímavé referáty a projekty.

Jan Šmíd, Prima B

Co jsem zažila na nové škole

Na této škole jsem už zažila hodně věcí – seznamovala jsem se s učiteli a spolužáky na zmrzlině, byla jsem na adaptačním dnu, viděla jsem studenty z jiných zemí v projektu Edison a byla jsem také na plavání se třídou. Plavání je velice dobré, protože nás zaprvé učí naši učitelé a ne instruktoři z bazénu. Druhá věc je, že všichni už umíme plavat, a proto je to spíš zábava než učení nebo kurz.

Učitelé na této škole jsou zatím hodní, ochotní  a milí, což se moc často nestává. Ale jedna z  z nejlepších věcí  jsou učebny – většina z nich je nová a má moderní elektronické vybavení. Učebny jsou uzpůsobené předmětu, který se v nich vyučuje.

Celkově shrnuto – tato škola je prostě skvělá.

Emma Konečná, Prima B

 

Opraveno.

Zpět