Hádejte, kdo to je

21.10.2013 14:48

K popisu jsem si vybrala jednu z hlavních postav knížky, kterou jsem si s chutí přečetla a potom i viděla zfilmovanou.      Kniha se mi líbila více - mohu si představovat víc -  také ohledně mé hrdinky, ve filmu je již všechno dáno. Svou hrdinku jsem si představovala podobně jako vypadala i ve filmové verzi – tak dobře byla autorkou vystižena.

Mou postavou je tedy dívka, ale není tak úplně obyčejná, je totiž mudlovského původu, což znamená, že je velmi dobrou čarodějkou, i když její rodiče čarodějové, ale oba pracují jako zubaři. Je jedináček – nemá žádného sourozence. Já mám dva bratry a nedovedu si představit, že bych vyrůstala tak sama.    Moje hrdinka je pro mě vzorem, protože je to výborná a nadaná studentka, velmi bystrá a aktivní a to ji docela závidím. Na druhou stranu je už někdy se svým spolužákům a kamarádům pěkně protivná a často ji považují za třídního šprta – což já být nechci. Taky ráda rozkazuje ostatním a každému na rovinu umí říct, co si o něm myslí – a to není pro každého jednoduché. Na druhou stranu je to věrná kamarádka, která nezradí a umí se zastat slabšího, koho má ráda pro toho riskuje i svůj život. Dívka z knížky je podle mých představ obyčejná dívka s dlouhými vlnitými vlasy, snad trochu střapatými a výraznýma očima, které všechno vidí! Časem se z malé holky čarodějky promění půvabná slečna a přijde i první láska. Kdo to je?

 

Katka Vrbová

Tercie B

 

Opraveno.

Zpět