Hodnocení ubytování a SKIareálu - RS Ondrášův dvůr

25.02.2013 18:00

RS- Ondrášův dvůr

Rekreační středisko Ondrášův dvůr je areál s několika desítkami chatek kolem sebe. Přes léto disponuje i malým rybníčkem a bazénem. Podotýkám, že v tomto středisku jsem byl ubytován v době lyžařského školního kurzu.

Začněme hodnotit chatky. Nové chatky pro pět osob s malou koupelkou a sprchou, byly pro účel lyžáku naprosto dostačující. Starší chaty, do kterých se vlezlo i deset osob mě však nijak nenadchly a tady strháváme první body. Nevkusný vnitřek těchto chatek a pouze jedna koupelka na deset lidí je opravdu málo.

Nyní se přesuneme k dostupnosti. Přímo v areálu je jedno malé parkoviště a samotné ubytování je vzdáleno od nejbližšího skiareálu jen 150m.

Jídlo bylo pro nás zajištěno 3x denně a to byl hlavní kámen úrazu. Strava zde byla na katastrofální úrovni. Snídaňových pokrmů jsem měl strach se dotknout, a proto jsem se radši uchýlil k suchému rohlíku, rýžovou polévku mi kamarád vyložil doprostřed pokoje a ze špaget zvracely tři lidi. Za jídlo strhávám nejvíce bodů. Co se týče bufetu, tak čepovaná kofola zde byla za velmi dobrou cenu.

Ale nebuďme jen kritičtí, příjemné prostředí tohoto střediska mu dodává zvláštní, leč příjemný nádech beskydské přírody. V areálu se mi až na jídlo líbilo, možná proto, že jsem měl to štěstí a byl ubytován v jedné ze zbrusu nových pětičlenných chatek. Rekreačnímu středisku Ondrášův dvůr jsem se rozhodl udělit 5 bodů.

Zpět