Kritika divadelního představení 'REVIZOR'

02.02.2012 16:28

Dne 31. 1. jsem se byl podívat do divadla ‚Vesmír‘ na představení ‚Revizor‘ a hned ze začátku musím vytknout velmi špatnou organizaci. Šatny byly kompletně obsazeny a dostat se k šatnářkám vypadalo jako nemožný úkol. Dále jakmile jsem vstoupil do divadla, které mě se svou výzdobou moc, prakticky vůbec nenadchlo, nastal další problém, nebylo si kde sednout, studenti si nakonec museli židle nosit sami, toto mělo být předem nachystané. Poté konečně začalo představení, ale chyběl tomu takový ten říz, nepočetné množství jednoduchých a nevýrazných kulis, samotné představení bylo sice vtipné, ale některé herecké výkony, nebyly dostačující. Předváděné výsledky nakonec publikum odměnilo potleskem. Já jsem se rozhodně těšil na lepší představení, takže moc kladně nehodnotím, ale nebylo to nejhorší, jako každý studentský vystoupení.

 

 

Ondřej Sliška Prima A

Zpět