Můj první dojem z nové školy

29.10.2012 14:57

            Matiční gymnázium. Tato škola na mě udělala skvělý dojem... Chodila jsem sice na přípravné kurzy a školu jsem už viděla dříve, ale bylo to jen jako když chodím do nějakého kroužku a ne do své školy. Vnímala jsem to podobně, jako když vejdete do nově postaveného obchodu - nevyznáte se tam a všechno vám tam připadá stísněné a jakoby nepřehledné. No znáte to, ne?

            Potom, co jsem už doopravdy nastoupila na gymnázium, jsem si na něj krátce zvykala, ale po pár dnech mi škola připadala již známá. Když srovnám gymnázium se svou základní školou (Matiční 5 na ulici 30. dubna), uvědomuji si, že mě baví tady chodit a jsem ráda, že zde mohu studovat. Líbí se mi tady a oslovuje mě prostředí, kde jsem sice mezi většími a staršími, ale sama si připadám starší, jelikož mi mnozí učitelé vykají. Vlastně už to nejsou učitelé, ale profesoři. A nakonec… jsem studentka a ne žákyně!

 

Matylda Kubečková, Prima B

 

Opraveno.

Zpět