Pan zástupce Smyček

25.10.2012 11:04

  Pan profesor RNDr. Smyček Petr, Ph.D., není jen vyučující na MGO, ale je také zástupcem ředitele. Návštěva ředitelny byla tedy pěkným dobrodružstvím. Podařilo se mi zastihnout jednu z profesorek, které jsem se slušně optal, zdali je ještě v ředitelně pan profesor Smyček. Řekla mi, že tam zrovna jde a že mi řekne co a jak. Po chvíli odešla z ředitelny a pobídla mě, ať jdu dovnitř. Pan zástupce Smyček má svoji útulnou místnost v ředitelně, zařízenou dle svých potřeb. Pozdravil jsem a představil jsem se. Židle se otočila a ozvalo se: „Tak co potřebuješ?“ Pan profesor volil velmi přívětivý hlas. Tak jsem položil první otázku: „Myslíte si, že studenti byli hodnější kdysi, nebo jsou lepší dnes?“ Pan profesor krátce zapřemýšlel a s vlídným hlasem ze sebe vydal dosti krutou odpověď: „Nezáleží na studentech, jací jsou. Je to jen na pedagogovi, jak si zjedná pořádek.“ Zamrazilo mě. Tohoto učitele nezajímá, jak se kdo chová. On si pořádek zjednává sám.

 Další otázka byla jako tradičně na novou výzdobu školy, pan profesor odpověděl jen: „No určitě se mi líbí, vždyť já jsem se na ní podílel.“ Tímto jsem ukončil nás rozhovor a odešel z ředitelny.

 

 

Ondřej Sliška SEKUNDA A

 

Opraveno. Velmi stručný rozhovor.

Zpět