První dojem z Alp

28.03.2012 21:49

JÁ POPRVÉ V ALPÁCH

 

Já poprvé v Alpách….

Byl to úžasný pocit, když jsme přijeli na parkoviště našeho hotelu a otevřely dveře. Přímo před naším hotelem s velmi estetickým názvem Kulmhoft se rozléhaly sněhem pokryté vrcholy Alp a já jsem si konečně uvědomil, že Alpy nejsou jen hory plné šílených lyžařů, ale také nádherné turistické atrakce. Byl to úžasný pocit, jenže jakmile se tím člověk nechá unést, zapomene, že po poslední přestávce uplynuli dvě a půl hodiny, a že musí myslet na své nohy, které mě málem zradili, a já bych se dosti trapně skácel na zem.

 

Náš hotel jako bludiště…

Nadpis vyvolává vlnu emocí, jako bychom byli ubytováni v gigantickém hotelu se šesti pavilony. Samozřejmě tomu tak nebylo, jen nás zmátlo najít náš pokoj a říci německy, že: „Nejezdí výtah!“ Který nakonec přijel, ale vyvezl nás výše, než jsme chtěli, a tak ať se snažím, jak se snažím, náš pokoj nikde. Když jsme sešli níž, pokoj jsme nakonec našli a pokračovali pro další zavazadla. Při druhé jízdě nás tento německý výtah vyvezl dokonce do sklepa a k bazénu.

Těmito zážitky jsme nabrali jisté zkušenosti při cestě výtahem a sice: Za každou cenu vyjet do třetího patra a nikam jinam.

Pokoj byl sice malý, ale výhled z balkonu byl nejúžasnější ze všech. Měli jsme totiž pohled přímo na krásné hory, plné čistého vzduchu z Alp. A ještě k tomu se tam někde na statku pase fialová kravička…

 

Konec každého dne v bazénu a u televize…

V nabídce tohoto hotelu byl chválen bazén. Sami jsme okusily jeho kouzlo.

Hotel leží na kopci a je udělán tak, že sklep (kde se nachází i bazén a sauny) je z jedné strany zakončen v kopci, ale z druhé strany je přímo z bazénu pohled na hory a na město. Tudíž když plavete, dělá to příjemný dojem, že se právě plavíte po řece, tekoucí pod horami. Sauny jsem ani neokusil.

V bazéně jsme vždy pobyli déle a pak se vrátili na pokoj, kde byla k dispozici televize a DVD u kterého byly i různé filmy.

A tak jsme každý den zakončily skvěle…

 

 

 

 

Ondřej Sliška PRIMA A                                                                                                                                                                                             28. března 2012

Zpět