První dojem z Alp

10.10.2012 12:56

JÁ POPRVÉ V ALPÁCH

 

Já poprvé v Alpách….

Byl to úžasný pocit, když jsme přijeli na parkoviště našeho hotelu a otevřely se dveře. Přímo před naším hotelem s velmi estetickým názvem Kulmhoft se nacházely sněhem pokryté vrcholy Alp a já jsem si konečně uvědomil, že Alpy nejsou jen hory plné šílených lyžařů, ale také přírodním divem. Byl to úžasný pocit, jenže jakmile se tím člověk nechá unést, zapomene, že od poslední přestávky uplynuly dvě a půl hodiny, a že musí myslet na své nohy, které které by jej mohly zradit. Moc mi nechybělo a mé končetiny by mi vypověděly službu.

 

Náš hotel jako bludiště…

Nadpis vyvolává vlnu emocí, jako bychom byli ubytováni v gigantickém hotelu se šesti pavilony. Samozřejmě tomu tak nebylo, jen nás opakovaně mátla poloha našeho pokoje. Za vše mohl výtah! Většinou sice přijel, ale vyvezl nás obvykle výše, než jsme chtěli, a tak ať se snažíme, jak se snažíme, náš pokoj nikde. Když jsme pak sešli níže, pokoj jsme nakonec našli. Při druhé jízdě nás tento německý výtah vyvezl dokonce do sklepa a k bazénu. Posilnění zkušeností jsme se řídili železným pravidlem: Za každou cenu vyjet do třetího patra a nikam jinam. Sejít přece není problém.

Pokoj byl sice malý, ale výhled z balkonu byl nejúžasnější ze všech. Měli jsme totiž pohled přímo na krásné hory, plné čistého vzduchu z Alp. A ještě k tomu se tam někde na statku pase fialová kravička…

 

Konec každého dne v bazénu a u televize…

V nabídce tohoto hotelu byl chválen bazén. Sami jsme okusili jeho kouzlo.

Hotel leží na kopci a je udělán tak, že sklep (kde se nachází i bazén a sauny) je z jedné strany zakončen v kopci, ale z druhé strany je přímo z bazénu pohled na hory a na město. Tudíž když plavete, dělá to příjemný dojem, že se právě plavíte po řece, tekoucí pod horami. Sauny jsem ani neokusil.

V bazéně jsme vždy pobyli déle a pak se vrátili na pokoj, kde byla k dispozici televize a DVD, u kterého byly i různé filmy.

A tak jsme každý den v podobném duchu skvěle zakončovali.

 

Ondřej Sliška PRIMA A 28. března 2012

 

Opraveno, chybí fotografie.

 

 

Zpět