ROZHOVOR S KRISTÝNOU ŠEBÍKOVOU

13.06.2013 10:30

V pátek 7.6 jsme s mou kamarádkou a  naším tanečním klubem jeli do Karviné vystupovat na charitativní koncert  Karvinské děti pomáhají, jehož výdělek každoročně pomáhá postiženým dětem. Na tomto koncertě jsme nejen viděli vystoupení ostatních, ale potkali jsme zde i 23letou rodačku z Brna Kristýnu Šebíkovou, zpěvačku ze soutěže Superstar. Rozhodly jsme se s ní udělat rozhovor, který předkládáme:

Jak ses dostala ke zpěvu a jak dlouho zpíváš?

Ke zpěvu jsem se dostala už jako malá, protože mě rodiče uspávali jenom tím, že mi museli zpívat, takže jsem byla vedena k hudbě už od malinka. A jak zpívám dlouho? No koncertuju už tak 10 let, ale zpívám v podstatě od 2-3 let.

Jak se ti líbilo v Superstar, našla sis nové přátele, mívala si trému?

V Superstar se mi líbilo moc, přátele jsem si tam našla. Trému jsem měla, musím říct, že jsem si myslela, že tím, že koncertuji již dlouho, jsem se trémy zbavila úplně. Bývala jsem velký trémista, ale díky tomu, že jsem šla do této soutěže, jsem poznala, že ve mně pořád je takové… něco vnitru, protože se mi klepal celý zadek a já si říkala, jestli mě někdo bude natáčet zezadu, tak se jim bude chvět celá obrazovka. Měla jsem trému obrovskou, ale vykompenzovalo se to opravdu tím, že jsem si tam našla ty kamarády.

Kdo tě přihlásil do Superstar?

Do Superstar …. vyhecovali mě kamarádi, říkali prostě běž to zkusit a já už sem byla zapšklá, že už prostě těch soutěží bylo dost, ale přihlásila jsem se sama, protože mám ráda ten adrenalin, že se kolem toho člověka něco děje.

Byla jsi spokojená se svým úspěchem, nebo ti bylo líto, že ses nedostala ještě dál?

Líto mně to bylo, protože mi dali na výběr, buďto soutěž anebo studium a já dala přednost studiu, takže bylo mi líto to, že jsem šla ukončit 4 leté studium, což jsem byla ráda, že jsem ho vlastně ukončila, ale mrzelo mě, že jsem přišla o ty zážitky, ale zase vzalo by mi to strašně moc soukromí.

Jaké to bylo zpívat před tolika lidmi a tak známými osobnostmi?

Bylo to hezké. Bylo to hezké, protože jsem měla tu možnost Ewu poznat osobně, Ewa je moc prima holka. A byla tam ta tréma, ale bylo to příjemné, bylo to zase něco jiného.

Byla ti tedy Ewa nejsympatičtější z porotců?

To říct nemůžu, já jakoby nikdy neodpovídám na nejoblíbenější, nebo nejneoblíbenější, nejsympatičtější, on každý z nich má něco, co mě bavilo, ale je pravda, že s Ewou jsem se bavila nejvíc. Nemohu ovšem říct jestli byla ta top, protože jsem neměla tu možnost se úplně stejně bavit s Ondrou a Pavlem.

Změnil se od té doby tvůj život, poznávají tě lidé, nebo je to stejné jako předtím?

Víš co, já žiju s tím, že ať se děje co se děje, tak se budu snažit  vnímat ten svět jako byl předtím, než se cokoliv stalo. Ano je pravda, že mě poznávají lidi, je to strašně fajn a já si toho vážím, ale pořád si říkám, že ještě mám ty krůčky, kam bych chtěla vyšlapat výš. Takže nechci se spokojit…, je hloupé když řeknu nechci se spokojit s tím co je, já jsem strašně ráda za to co je, ale mám ty cíle ještě dál a budu hrozně ráda, když ti lidi zůstanou se mnou i při těch dalších krocích.

 

 

Budeš tedy zpívat dál nebo ještě studuješ?

Já už jsem právě dostudovala, ukončila jsem 4leté studium na JAMU, takže už jsem vystudovaná a teď už mi zbývá jen dopsat diplomové práce, aby ze mě byl Magistr of Art, zkráceně Mga., nevím, kdy tento titul použiju, ale je to hrozně fajn. Zpívat budu určitě dál, protože je to můj život, úplně stejně jako herectví, které jsem vystudovala. Budu se to tedy snažit skloubit dohromady, abych nebyla jenom hloupá zpěvačka, nebo hloupá herečka.

Poslední otázka: jak ses dostala na tento charitativní koncert?

Na charitativní koncert jsem se dostala tím způsobem, že jsem obesílala emaily různým organizacím nebo nadačním fondům, že jim nabízím svou službu. A právě pan Wojnar se mi ozval a s radostí mou nabídku přijal a já s radostí přijela sem a jsem za to strašně ráda, protože je to takové moje poselství, že se snažím lidem svým uměním pomoct a zpříjemnit jim den.

 

No co k tomu ještě dodat s Kristýnou se mi rozhovor dělal velmi dobře, Kristýna je moc milá a ochotná holka a já sem ráda, že sem ji mohla poznat a že si na mě a mou kamarádku udělala čas.

 

Karolína Schwarzová

Leona Plachá

 

Opraveno.

Zpět