Rozhovor s Petrem Kožušníkem

10.01.2013 21:37

Petr Kožušník je kameraman České televize, který zrovna točí dokument s Kamilou Výpravy za sluncem . Proto jsme neváhaly a při první příležitosti jej vyzpovídaly.


1. Jak jste se stal kameramanem?
„Kameramanem jsem se stal náhodou. Šel jsem do televize na konkurz, vzali mě a od té doby to dělám, baví mě to a už bych ani neměnil práci.“


2. Jak dlouho už v České Televizi pracujete?
„Pracuji tam už od roku 1995, čili je to už 15 let, ale teď jsem zrovna na volné noze.“


3. Jaké dokumenty nebo fimy jste už točil?
No, natočil jsem třeba Hodinu pravdy, dělal jsem Předávání andělů, druhou kameru u filmu Kawasakiho růže, Nevinnost, druhou kameru při Snowborďácích a také točím pořad Šikulové pro děti, který jsem i vymyslel.


4. O čem je dokument, který točíte s Kamilou, ty Výpravy za sluncem?
„Dokument je vlastně o Ostravě, o smogu a o lidech, kteří v ní žijí ať už v postižených nebo nepostižených rodinách.“


Děkujeme za rozhovor a ať se ten dokumet Výpravy sluncem vydaří.
      

 

Tereza Košťálová, PB a Kamila Holmanová, PB

Zpět