ZAMYŠLENÍ NAD 1.POLOLETÍM NA MATIČNÍM GYMNÁZIU

30.01.2012 08:02

     Za prvním pololetím jsem udělal velkou tečku. Když přemýšlím, jaký byl můj první půlrok na Matičním gymnáziu, domnívám se, že byl velice dobrý. Gymnázium mi dalo mnoho nových kamarádů. Myslím si, že je tady velice dobrá atmosféra, jak mezi profesory, tak mezi studenty. Jsem rád, že jsem odešel ze základní školy.

     Za první půlrok se odehrála spousta věcí. Na pololetním vysvědčení bude jen jedna dvojka, což si myslím, že je velice slušné. Mezi mé nejoblíbenější vyučující patří pan profesor Veřmiřovský. Můj oblíbený předmět je dějepis. Myslím si, že se v naší třídě vytvořil dobrý kolektiv.

     Abych shrnul 1.pololetí- nebylo ničím výjimečné, ale ani strašné, jak jsem se zpočátku obával.               Tak to je moje zamyšlení.

 

Štěpán Piňos PRIMA A

Zpět